רונאלדו ומרסלו - רונאלדו סגר עונה עם שלושער 3 7 לריאל / רונאלדו ומרסלו נתפסו בפוזה מביכה והחתול שפרץ לדשא ועצר משחק.

רונאלדו ומרסלו - רונאל×"ו ס×'ר עונ×" עם שלושער 3 7 לריאל / רונאלדו ומרסלו נתפסו בפוזה מביכה והחתול שפרץ לדשא ועצר משחק.. אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו כבשו קרא. רונאלדו מציג לראווה את כדור הזהב של 2016 (צילום: ריאל ניצחה 1:3 את סן ז'רמן. די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים.

אופא פרסמה את רשימת 18 השחקנים המצטיינים במפעל. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו חוזרים לסגל של ריאל מדריד, לקראת משחק הליגה הערב מול חטאפה (21:45, שידור ישיר בערוץ כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל מנוחה במשחק אמצע השבוע מול אספניול, חוזר לרשימות וצפוי לפתוח בהרכב. ריאל ניצחה 1:3 את סן ז'רמן. שערים של רונאלדו ומרסלו העניקו לאלופה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין.

מאני טיים מ×
מאני טיים מ×" עו×'ר על כריסטיאנו רונאל×"ו from ynet-images1.yit.co.il
גרנאדה וסנדרלנד ירדו ליגה, באיירן תוכל לזכות באליפות גרמניה בהמשך הערב מקור. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו חוזרים לסגל של ריאל מדריד, לקראת משחק הליגה הערב מול חטאפה (21:45, שידור ישיר בערוץ כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל מנוחה במשחק אמצע השבוע מול אספניול, חוזר לרשימות וצפוי לפתוח בהרכב. מי שבינתיים לא התאמן הוא גארת' בייל שסובל מתסמיני שפעת, במועדון מקווים שזה משהו נקודתי ולא דבר שימנע ממנו לשחק מול הגרמנים. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: שבוע לפני הקלאסיקו, פברגאס (2), קואנקה, מסי וסאנצס סידרו לאלופה ניצחון קל. ריאל ניצחה 1:3 את סן ז'רמן. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. רונאלדו מציג לראווה את כדור הזהב של 2016 (צילום:

כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו מתאמנים בצורה מלאה וכשירים לשחק מול באיירן מינכן מחרתיים.

משחק טוב של מודריץ רונאלדו ומרסלו. על פי דיווחים שונים באיטליה, שהחלו בעיתון הנפוץ לה סטמפה, מגן ריאל מדריד הגיע לסיכום בשורות הגברת הזקנה ויעבור לשורותיה בקיץ אחרי 13 שנים במדי הבלאנקוס. הבעיטה של הפורטוגלי פגשה את אוצ'ואה שהצליח להדוף. שערים של רונאלדו ומרסלו העניקו לאלופה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. גרנאדה וסנדרלנד ירדו ליגה, באיירן תוכל לזכות באליפות גרמניה בהמשך הערב מקור. המגן הברזילאי של הבלאנקוס מושך התעניינות רבה אצל אלופת איטליה כבר זמן ממושך, בייחוד לאחר מעברו של כריסטיאנו רונאלדו חברו הטוב, שאף דווח כי ניסה לשכנעו לחבור אליו אצל הגברת הזקנה. מי שבינתיים לא התאמן הוא גארת' בייל שסובל מתסמיני שפעת, במועדון מקווים שזה משהו נקודתי ולא דבר שימנע ממנו לשחק מול הגרמנים. לפי הדיווח, החבר הטוב רונאלדו הוא זה שדוחף לצרף את מרסלו לשורות יובנטוס, כאשר גם המאמן מאוריציו סארי הביע נכונות להוציא לפועל את העסקה. רונאלדו ומרסלו ומודריץ' ואיסקו ואיירמאנדי וסרחיו ראמוס, ולא שיחקו קרוס ובייל וחאמס ובנזמה ובטח שכחתי מישהו וכן, רונאלדו עשה כמה דברים מדהימים במשחק (הוא שחקן כל כך אדיר, לא מובן לי למה אנשים מתווכחים מי יותר טוב. נאבאס מנע תבוסה גדולה יותר. שבוע לפני הסופר קלאסיקו, הבלאנקוס רשמו ניצחון 14 ברציפות בכל המסגרות 0:3 על גיחון בזכות שערים של די מריה, רונאלדו ומרסלו. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו קרובים לאיחוד. הבלאנקוס שמרו על פער שש הנקודות מברצלונה.

די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. רונאלדו חזר לשחק על הדשא של הברנבאו אחרי 32 יום, שכן מאז ששב מההרחקה ריאל שיחקה רק משחקי חוץ. אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו כבשו קרא. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו חוזרים לסגל של ריאל מדריד, לקראת משחק הליגה הערב מול חטאפה (21:45, שידור ישיר בערוץ כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל מנוחה במשחק אמצע השבוע מול אספניול, חוזר לרשימות וצפוי לפתוח בהרכב. רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים.

צפו ×' 1 6 ×
צפו ×' 1 6 ×"מ×'ריק של ריאל מ×"רי×" על ×'טיס from images.one.co.il
ליברפול מחצה את פורטו בחוץ. רונאלדו ומרסלו ומודריץ' ואיסקו ואיירמאנדי וסרחיו ראמוס, ולא שיחקו קרוס ובייל וחאמס ובנזמה ובטח שכחתי מישהו וכן, רונאלדו עשה כמה דברים מדהימים במשחק (הוא שחקן כל כך אדיר, לא מובן לי למה אנשים מתווכחים מי יותר טוב. ראשי הביאנקונרי מחפשים מגן שמאלי טהור שיתחרה עם סנדרו המצוין על העמדה. רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים. בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. הבעיטה של הפורטוגלי פגשה את אוצ'ואה שהצליח להדוף. די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל. קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות.

די מאריה, רונאלדו ומרסלו דאגו לריאל.

כשאומרים רונאלדו האמיתי נטו מתכוונים לרונאלדו השמן, למרות שאני חושב שזה לא יהיה מוזר להגיד בסוף הקריירה שלו שרונאלדו הפורטוגלי יותר גדול ממנו. כיום המאפיינים העיקרים שלו הם חוש המיקום. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא יחזור לשחק בריאל מדריד, אבל זה לא מפריע לו לחדש קשרים עם כמה מחבריו הקודמים לקבוצה, כך נחשף היום (שבת) ב'מארקה'. אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו כבשו קרא. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו מתאמנים בצורה מלאה וכשירים לשחק מול באיירן מינכן מחרתיים. מקווים לא להיות מופתעים (רויטרס)|צילום: החמצות ל2 הצדדים ובעיקר רונאלדו בתגובה להודעה מספר 418. משחק טוב של מודריץ רונאלדו ומרסלו. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו (רויטרס) פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט. ל׳ בשבט ה׳תשע״ח (15 בפברואר 2018) | מערכת ערוץ 20. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו קרובים לאיחוד.

שבוע לפני הסופר קלאסיקו, הבלאנקוס רשמו ניצחון 14 ברציפות בכל המסגרות 0:3 על גיחון בזכות שערים של די מריה, רונאלדו ומרסלו. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: רונאלדו ומרסלו נתפסו בפוזה מביכה והחתול שפרץ לדשא ועצר משחק. רונאלדו מציג לראווה את כדור הזהב של 2016 (צילום: עוד נתון אדיר של רונאלדו.

×'לאקטיקוס של ש×'ת 0 6 לריאל מ×
×'לאקטיקוס של ש×'ת 0 6 לריאל מ×"רי×" על טיאנ×' ין from images.one.co.il
ריאל ניצחה 1:3 את סן ז'רמן. רונאלדו כיום משחק כמעט לחלוטין בתפקיד של חלוץ רחבה, למרות שהעמדה הטבעית שלו היא שחקן באגף. ליברפול מחצה את פורטו בחוץ. כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו (רויטרס) פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט. שבוע לפני הקלאסיקו, פברגאס (2), קואנקה, מסי וסאנצס סידרו לאלופה ניצחון קל. רונאלדו ומרסלו כבשו ונעזרו בעוד גול עצמי, נבארו הורחק. רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים. החמצות ל2 הצדדים ובעיקר רונאלדו בתגובה להודעה מספר 418.

ריאל ניצחה 1:3 את סן ז'רמן.

במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. בחצי הרכב ועם כריסטיאנו רונאלדו ביציע, ריאל מדריד יצאה מפיגור 2:1 מול לה קורוניה בברנבאו שש דקות לסיום והשיגה 2:3. רונאלדו חזר לשחק על הדשא של הברנבאו אחרי 32 יום, שכן מאז ששב מההרחקה ריאל שיחקה רק משחקי חוץ. רונאלדו ומסי כמובן בפנים, אבל למונאקו ואפילו לאתלטיקו יותר נציגים מאשר לקטאלונים. רונאלדו כיום משחק כמעט לחלוטין בתפקיד של חלוץ רחבה, למרות שהעמדה הטבעית שלו היא שחקן באגף. ליברפול מחצה את פורטו בחוץ. קאמבק גדול לחבורה של זידאן בדרך לניצחון גדול בהובלת רונאלדו ומרסלו שסתם הרבה פיות. רונאלדו ומרסלו נתפסו בפוזה מביכה והחתול שפרץ לדשא ועצר משחק. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. ריאל ניצחה 1:3 את סן ז'רמן. מי שבינתיים לא התאמן הוא גארת' בייל שסובל מתסמיני שפעת, במועדון מקווים שזה משהו נקודתי ולא דבר שימנע ממנו לשחק מול הגרמנים. אנחנו ננצח את ליון הפעם. הבעיטה של הפורטוגלי פגשה את אוצ'ואה שהצליח להדוף.

הבעיטה של הפורטוגלי פגשה את אוצ'ואה שהצליח להדוף רונאלדו. על פי דיווחים שונים באיטליה, שהחלו בעיתון הנפוץ לה סטמפה, מגן ריאל מדריד הגיע לסיכום בשורות הגברת הזקנה ויעבור לשורותיה בקיץ אחרי 13 שנים במדי הבלאנקוס.

Post a Comment

0 Comments

Ad Code